sugar double story :)

Owner
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone kill you!.
Status : Haii , Nur Wahidah. Otw 15. Seberang Perai Selatan. Not Avaible right now. K , assalamualaikum :)


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Sekolah :)
Assalamualaikum ,


apa khabar? hehe , aku sihat jea. skrg sekolah dah bukak. dan aku pun semakin sibuk sebab banyak homework kena buat. huh , letih. banyak benda nak buat. tapi seronok sebab yea la kan ada keja nak buat daripada tak buat keja. hahaha.. hari tu first sklh , segan gilaaaa . member aku kata , aku mcm budak baru. hahaha , nak tergelak aku dengar.

tapi mcm biasa la , aku mula kehidupan baru. pmr victims tahun ni. tahun ni last pmr. kiranya aku la bertuah. alhamdulillah , aku sempat jugak ambik pmr. tapi takut jugak la. takpa , relax jea. tak yah gelabah2 sangat kan. hehehe. haa , hari ni aku terserempak dgn AH . omg. mcm mana aku boleh terjumpa dia. huh , tarik nafas dalam2 , buat taktau ja lalu depan dia. dia pun buat taktau dkt aku. dia tak tegur aku pun.

haaa , nampak tak lagi perangai dia mcm mna kat situ? ego tinggi!! mmg aku mengaku , aku buat taktau dekat hg, err aku takdak masa la nak p jumpa hg bagai semua tu. banyak keja yg lebih penting dari tu. dan hg , tengok gaya mcm taknak kapel dgn aku dah. klau mcm tu bagus la, lega sikit hati aku. hg buat hal hg , aku buat hal aku. buat haluan masing2. get losttt la. perangai tak apa2 lagi.

macam mana kawan aku cakap hg ni baik la apa , takdak baik mai tara mana pun. sama ja perangai mcm dulu. tak penah berubah. huh. ego tu tinggi tersangat-sangat. aku pun dah naik menyampah dkt hg. so , aku akan tunggu dalam masa 2 bulan ni. klau perangai hg mcm tu jugak. mmg perkataan ni akan keluar dari mulut aku ' kita break' takdak maaf2 dah. satgi mula la kata aku yg mula dulu. hg nak tau sebab apa aku diam bila hg hantar msg? sebab aku takdak kedit. nak banyak kali aku cakap hg yg taknak ambik tahu kan. pas2 dok hantar msg dkt aku, rugi kedit hg , aku takdak balas. so skrg sapa yg salah? aku salah ke hg? hg la. perangai tak ubah2. huh. lagipun aku dah takdak perasaan dekat hg dah. aku pun dah naik fed up. okay , otak aku dah serabut. aku nak rehat. k , assalamualaikum :)