sugar double story :)

Owner
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone kill you!.
Status : Haii , Nur Wahidah. Otw 15. Seberang Perai Selatan. Not Avaible right now. K , assalamualaikum :)


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

School Coming (:
Assalamualaikum , sekolah dah nak buka kan? arghhhhh , malasnya nak pegi sekolah. mmg la dok umah bosan. tapi aku rela dok umah daripada pegi sekolah. aku tak ready lagi nak pegi sekolah. TAKNAK ! nak cuti lagi. kerajaan lanjutkan cuti lagi 2 hari. Hahaha :P aku akan jadi mangsa PMR? Oh No. aku tak ready lagi la nak ambik PMR. mesti jadual waktu aku sibuk, dgn kelas tambahan lagi.. Arghh , tak suka. tapi okay jugak , lepas pmr boleh blah dari sekolah bandaq tu. menyampah aku sekolah tu. tak kira ah aku nak dok asrama jugak. aku dah tak tahan dok sklh bandaq tu. hari2 tgok muka org yg sama ja. takdak muka org lain dah. Huh -,-                                                                                                                                                                

Haaaaaaa , tadi aku dah bakar emua surat2 yg tak berkenaan. termasuk surat dari org yg tak sepatutnya aku terima dlm hidup aku! aku dah sedar skrg. dulu hg la segala-galanya bg aku. skrg tak dahhh , hg tak pentng dah bagi aku. aku dah buang hg jauh2 dari hidup aku. klau boleh aku dah taknak jumpa hg. sabar k wahidah , ada 1 tahun ja lagi hg stay sklh bandaq tu. sabar k sabar. hg tunggu masa ja la nak dngar apa aku cakap nanti. aku dah taknak ingat cerita dulu. semua tu aku dah lupa. termasuk hg. hg boleh berambus dari hidup aku. jgn penah muncul dah dlm hidup aku. aku tak suka dkt hg lagi. huh.. penat aku tulis, dah la aku taknak ingat semua tu dah.. k , kak aku dah hingaq suruh aku kemas rumah. okay , assalamualaikum :)