sugar double story :)

Owner
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone kill you!.
Status : Haii , Nur Wahidah. Otw 15. Seberang Perai Selatan. Not Avaible right now. K , assalamualaikum :)


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Nothing ;)
Assalamualaikum , 

apa khabar? harap-harap semua sihat. skrg kan musim demam. jaga-jaga la diri tu jangan bagi demam , hahaha. sekolah dah nak bukak ni. sat lagi tak pasai2 dapat mc 2 hari. huahuahua. okay semalam aku pegi ipoh hantar abang aku balek umah sewa dia. yea la kan skolah dah nak bukak sama jugak la dgn poli. adk dgn kak aku pun nak blek asrama dah. tinggai la aku sorang2 dkt umah. bosan la aku. semua dok asrama aku sorang jea tak. Hmmm , malang nasib aku :(   

Dulu masa upsr , aku tak bersungguh2 nak belajar. aku main2 ja. hahahah , lek la upsr ja. pmr ada lagi. skrg bila aku dah nak ambik pmr , aku nak buat bersungguh2 , tak nak main2 dah. aku pun nak merasa dok asrama mcm kak , abg , adik aku. tapi skrg mak aku pulak tak bagi dok asrama. katanya nnti takdak sapa nak tengok aku. eleyh , aku bukannya budak kecik lagi. mak aku takut , bila aku dok asrama nnti aku lalai buat homework la , dok sembang la apa la. malang nya nasib diriku, huahuahua 

okay esok2 la aku post, ni adik aku nak guna lappy pulak. mengacau betul la budak ni. assalamualaikum :)