sugar double story :)

Owner
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone kill you!.
Status : Haii , Nur Wahidah. Otw 15. Seberang Perai Selatan. Not Avaible right now. K , assalamualaikum :)


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Mimpi :(
Hai wahidah disini. sorry aku tak dapat sambung post hari tu. lain kali la. hari ni aku nak cerita pasal mimpi aku. aku pun taktau mcm mana aku boleh mimpi dia. nak dengar tak mimpi aku ni? okay mcm ni, aku mimpi aku dah putus lama dah dengan AH. <- dia ni sapa? k, tak perlu tahu dia ni sapa. tapi tiba-tiba dia pukul aku kuat sangat. sampai tak terdaya aku nak bangun.. mimpi tu sedih gila wehh. okay , yg aku ingat masa tu aku dah tak sekolah smkbtm dah. aku pun tak cam sekolah tu. dan masa tu jugak aku kapel dengan org lain. nama dia iskandar. aku tak tahu mcm mana aku bleh mimpi semua ni? dah sekelip mata.. dan iskandar baik orangnya, dia syg aku sangat2. dia tak benar sapa-sapa sentuh aku. masa ah tu pukul aku, iskandar dtg. dia tolong aku. dia pimpin aku dengan member2 aku. dan masa tu jugak , aku pengsan. wow , sampai situ mmg sedih gila. iskandar menjerit. dia terus angkat aku. aku sedar , aku dah ada dekat hospital. dia sentiasa ada di sisi aku. dia tunggu aku , sampai aku sedar. sebelum aku sedar, aku dengar dia cakap mcm ni ' dulu wahidah janji taknak tinggalkan iskandar.. skrg mcm mna? iskandar syg wahidah..' dan masa tu jugak air mata aku mengalir... tak tertahan dengar dia cakap mcm tu.. klau hampa, hampa rasa apa waktu tu? comfirm sedih kan?.. mulai hari tu aku mula hidup baru bersama insan yg bernama iskandar. dan akhir sekali itu hanya la mimpi. bukan kenyataan. aku harap jadi betul :) . sampai sini ja cerita aku , dan klau ada org nak kutuk aku ka apa, kutuk la. aku hanya cerita pasal mimpi aku. klau nak kutuk2 tu sila berambus. k , assalamualaikum :)